Modulul de securitate a muncii te ajuta sa consolidezi sanatatea si securitatea in munca in orice companie. Respecti obligatiile legale in calitate de angajator sau supraveghetor si reduci riscul de raspundere.
Poti verifica si imbunatati conditiile de munca existente, cu o aplicatie SSM. Cu o aplicatie SSM instruiesti angajatii sa se comporte corect, creezi instructiuni clare si faci toate informatiile disponibile acolo unde este nevoie.
Cu platforma EasySSM ai un sistem software pentru a-ti sustine sistemul de management care a fost confirmat oficial in conformitate cu ISO. Cu o aplicatie SSM efectuezi pasii obisnuiti ai fiecarei evaluari a riscurilor aproape intuitiv.
Pur si simplu urmaresti interfata software si identifici amenintarile existente, efectuezi o evaluare a riscurilor si determini masurile de protectie necesare. Functiile automate iti simplifica procesul, astfel incat sa poti furniza rapid documentul finit.
Instructiuni de operare cu un clic de mouse
Instructiunile de operare sunt esentiale pentru a informa angajatii despre pericolele la locul de munca si comportamentul sigur. Datorita aplicatiei SSM, poti crea rapid aceste documente si poti pastra toate informatiile la zi.
Pur si simplu pune impreuna instructiunile si pictogramele necesare cu un clic de mouse si aplicatia SSM va crea documentul final pentru tine cu aspectul tipic. Creezi instructiuni de operare pentru activitati, zone ale companiei si echipamente de lucru, cum ar fi masini si sisteme si poti face clasificarea diferitelor tipuri de instructiuni de utilizare.
Utilizezi sabloane pentru a adopta automat continutul, identifici pericolele pentru oameni si mediu si etalezi masurile de protectie intr-un mod structurat. Furnizezi informatii despre defectiuni, prim ajutor si intretinere si accesezi in mod convenabil toate notificarile si pictogramele cu un clic de mouse.
Aplicatie SSM – Avantaje
Creezi un document prin simpla apasare a unui buton pentru postare sau redirectionare. Cu aplicatia SSM ai un aspect standardizat, clar, iar angajatii pot consulta instructiunile de operare relevante pentru ei direct in prezentarea lor personal.
Faci actualizari regulate pentru un memento de retrimitere automata dupa un ciclu selectabil, efectuezi recenzii si le mapezi in mod transparent, ai asigurarea ca toate datele sunt actualizate la timp. Gestionarea versiunilor actualizate creeaza claritate in arhivarea documentelor.
Sabloanele iti permit sa creezi rapid mai multe instructiuni de operare similare. Iti stochezi propriile sabloane si le poti pune la dispozitie colegilor. Chiar daca un sablon trebuie schimbat, aplicatia SSM gandeste impreuna cu tine. Cu doar cateva clicuri, poti transfera modificarile tuturor colegilor care au folosit deja acest sablon.
Evaluarea riscurilor
Cu o aplicatie SSM iti poti indeplini perfect obligatia de a oferi instruire. Chiar si cu un numar mare de angajati, poti vedea cine are nevoie de ce calificare si cat timp sunt inca valabile calificarile care au fost deja dobandite.
Planifici instructiunile viitoare cu prevedere, coordonezi participarea colegilor si documentezi toate rezultatele intr-un mod usor de inteles. Determini nevoile si termenele limita si faci o prezentare cuprinzatoare a tuturor masurilor de calificare necesare, instructiuni de siguranta, examinari de sanatate in munca etc. Cu o aplicatie SSM ai numeroase optiuni de afisare si filtrare, care garanteaza cea mai buna gestionare a planului de calificare, chiar si cu cantitati mari de date.
Sursa foto: https://www.pexels.com/photo/man-carrying-gray-pipe-585419/