SEO este un proces intreg care implica optimizarea completa a afacerii tale – de la website la continut si pana la continutul sau link-urile legate de afacerea ta care se afla pe alte platforme. Exista, totusi, situatii cand nu ai nevoie de fiecare element care constituie o suita cuprinzatoare de servicii SEO.
Desigur, in cele mai multe cazuri este vorba despre lipsa bugetului necesar, in special deoarece optimizarea eficienta si cu rezultate pe masura trebuie sa fie facuta in mod constant – luna de luna. Astfel, intra in calcul si preferintele administratoului afacerii desi, deseori, este indicat sa asculti recomandarile specialistilor.
Citeste in continuare pentru a afla daca afacerea ta are nevoie de anumite tipuri de servicii SEO!
SEO tehnic – ce este si cand ai nevoie de acest tip de optimizare?
SEO tehnic se ocupa de coloana vertebrala a website-ului tau, mai exact asigura functionarea corespunzatoare a acestuia. Exista cateva elemente esentiale, precum viteza de incarcare, structura logica si intuitiva, accesibilitatea pe orice dispozitiv, precum si experienta de navigare a utilizatorului.
Toate aceste aspecte influenteaza pozitia website-ului tau in rezultatele cautarii. Astfel, aceste servicii SEO de tip tehnic sunt vitale atunci cand pui bazele website-ului tau. Mai mult decat atat, este indicat sa apelezi la specialisti inainte de a determina structura acestuia, de exemplu.
Harta site-ului trebuie sa fie creata conform bunelor practici, precum si planificarea continutului (ce si unde va aparea) trebuie sa fie pusa la punct avand experienta utilizatorului in minte.
SEO on-page – ce este si cand ai nevoie de acest tip de optimizare?
Aici intervin cuvintele cheie. Serviciile SEO de tip on-page au in vedere optimizarea tuturor tipurilor de continut pe care le ai pe website – articole, pagini, meta tag-uri, imagini; in esenta, tot ce inseamna text, dar si continut vizual (imagini) trebuie optimizat conform bunelor practici SEO.
Desigur, optimizarea se face in baza procesului de keyword research – gasire a cuvintelor cheie relevante pentru fiecare pagina in parte. In esenta, poti face acest lucru pe cont propriu, desi procesul devine unul extrem de anevoios, mai ales atunci cand ai un magazin online.
In cazul unui blog sau unui proiect personal, probabil nu ai nevoie de servicii SEO on-page. Totusi, daca afacerea ta are nevoie de o prezenta online solida, atunci optimizarea de acest tip, realizata de un specialist, va creste cu siguranta traficul organic al website-ului tau.
SEO off-page si content marketing – ce este si cand ai nevoie de acest tip de optimizare?
La capitolul off-page intra, in principal, strategia de backlink-uri, desi exista mai multe tipuri de optimizare si promovare la care poti apela. De exemplu, un specialist poate incepe o strategie de eliminare a reputatiei negative prin intermediul unor articole pozitive despre afacerea ta.
Recenziile proaste pe care l-ai obtinut atunci cand afacerea ta era la inceput de drum si ai facut cateva greseli pot fi indreptate cu ajutorul catorva informatii publice care prezinta schimbarea si evolutia afacerii tale.
Totodata, autoritatea afacerii tale in domeniu poate determina si vizibilitatea pe care Google o ofera site-ului tau in canalul organic. In acest caz, trebuie sa ai continut pozitiv publicat pe alte websiteuri, dar mai ales continut bine pus la punct si de ajutor pentru utilizatori pe website-ul tau.
Ai nevoie de unul dintre serviciile SEO mentionate mai sus? Daca raspunsul este da, specialistii The Markers sunt deja pregatiti sa te asiste. Incepe o colaborare cu agentia The Markers chiar acum si beneficiezi de un audit gratuit al website-ului tau, pentru a afla cu exactitate de ce servicii SEO ai nevoie!